پدرو: با مورینیو صحبتی نکرده ام

 

شایعه پیوستن پدرو رودریگز از بارسلونا به چلسی و مذاکره مستقیم این بازیکن با مورینیو، روز گذشته بازتاب وسیعی در رسانه های اسپانیا داشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، پدرو پس از سال ها حضور در بارسلونا، فصل گذشته با وجود مسی، نیمار و سوارز در خط حمله، فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرد و علی رغم تمدید قرارداد تا سال 2019، آینده او در بارسا همچنان مبهم به نظر می رسد. 

رقم فسخ قرارداد پدرو با بارسلونا نیز از 150 به 30 میلیون کاهش یافته و همین مساله باعث سهولت جدائیش از تیم کاتالانی خواهد شد. پدرو امروز در واکنش به شایعه مذاکراتش با ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی گفت:" من هرگز با مورینیو صحبت نکردم؛ چرا که این یک نوع بی احترامی به باشگاه بارسلونا محسوب می شود اما این یک واقعیت است که رقم فسخ قرارداد من کاهش یافته و چندین پیشنهاد خوب هم دریافت کرده ام. 
شرایط من در بارسلونا پیچیده و دشوار است. هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود اما اوضاع در بارسا، چندان مناسب من نیست. بازی برای بارسلونا مثل یک رویاست. من افتخارات زیادی در این تیم کسب کرده ام که باعث رضایت خاطرم از حضور چندین ساله در این باشگاه می شود اما دوست دارم بیشتر بازی کنم و جایی باشم که فرصت پیشرفت بیشتری داشته باشم. 
فیکس شدن در بارسلونا دشوار است؛ در هر صورت باید ببینیم که چه پیش می آید. این واضح است که زمانیکه بصورت متناوب بازی کنم، خوشحال تر خواهم بود."

پدرو در واکنش به خداحافظی کاسیاس از رئال گفت:" مایه تاسف است که اسطوره ای چون کاسیاس، اینگونه باید از رئال خداحافظی کند. برای ایکر در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:17 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.